2015/01/23

Alku

Hei.

Minä olen Hlao. Ainakin täällä. Jossakin muualla saatan kulkea toisella nimellä.

Minulla on syömishäiriö. Luinen ja nikamainen. Ruma ja väkivaltainen, sellainen, jossa ei ole mitään keijumaista, lasilintuista tai höyhenenkevyttä. 

Tämä on ajatussekamelska. Ahdistuspäiväkirja ja toipumispäiväkirja huonoilta ja paremmilta päiviltä.

Haluan parantua. Siksi et löydä tästä blogista pituuttani tai painoani, etkä yksityiskohtaisia kuvauksia siitä, mitä olen syönyt. Olen jyrkästi pro-ana-ajatusmallia vastaan. En halua lietsoa ketään käyttäytymään näin järjettömästi.

Nyt, pelottelupuheen jälkeen, liittyisitkö seuraan? En puraise.

Hali,
Hlao

5 kommenttia:

  1. Jään seurailemaan! Lisää vaan se lukujat palkki niin pystyy liittymään lukijaksi:-)!

    VastaaPoista
  2. Jään ehottomasti seuraamaan :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos molemmille.^^ Lukijapalkinkin pitäisi olla nyt paikallaan.

    VastaaPoista